Lepší než krabice


I když si v současnosti dělá většina lidí z České pošty srandu, pořád existují i jiní přepravci, kteří nabízejí daleko lepší a cenově zajímavější služby. Ani v době internetu posílání různých typů zásilek nezastavilo, právě naopak. Klasické dopisy už jsou prakticky reliktem minulosti, jelikož je nahradil mail, ale co se týče balíků, je situace překvapivě naprosto opačná. Vzhledem k tomu, že si v současnosti můžete objednat skrze internet prakticky cokoliv vás napadne a nemusíte kvůli tomu ani vycházet z domu, jsou tyto služby hojně využívané. A i to je jeden z důvodů, proč se nejen na českém trhu uchytily igelitové obálky, které velice rychle vytlačují svou konkurenci v podobě tradičních kartónových krabic https://www.vitomas.cz/igelitove-obalky-pro-internetove-obchody-a-prepravni-spolecnosti/.
letecká pošta


Výhody


Výhody igelitových obálek oproti krabicím jsou zjevné už na první pohled. Jednak jsou daleko levnější, druhak jsou mnohem odolnější. Přeci jen jsou krabice vyrobené z kartónu, což není zrovna nejlepší materiál na světě. Hlavně se může snadno promočit. Stačí tak, aby se při nešetrném zacházení poškodila v krabici plná lahev a tato drobná nehoda může poničit i další zásilky, které jsou v těsné blízkosti. Igelit je jak známo vodě odolný. Žádná kapalina tak obsah igelitové obálky nemůže poškodit. Ta po ní prostě jen steče.
e-mailový marketing


Další výhodou tohoto typu obálek je jejich přizpůsobivost. Zatímco do malé krabice toho příliš mnoho nedostanete, do malé igelitové obálky s trochou štěstí můžete. Dá se totiž roztáhnout, což je velké plus. Samozřejmě nečekejte, že do ní můžete nacpat cokoliv. I přes zvýšenou odolnost se i struktura této obálky nakonec naruší.


Věcí, které lze v obálkách z igelitu přepravovat je celá řady. Nejčastěji se používají k transportu oblečení, ale jsou vhodné i k distribuci potravin a v případě, že použijete měkkou výplň, tak i křehkých věcí. Co se týče rozměrů, existuje jich celá řada. Od vyloženě malých typů až po opravdu velké obálky.


Ohodnoťte příspěvek